حس نیاز من به تو مثل نماز عاشقاست...


پــــــــــــــارس نــــــــــــاز چــــــــــت

بهتـــــــــــــرین چـــــــــــتروم ایـــــــــــران

با لعنت ومرگ بر استفراغ....

سلاممممممممممممممممممم

کیف حالک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چکور میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من خوب خوب خوبممممممممممممم

همه خوبن امروز....

یه آپ استثنایی دارم واسه تون جیگرا

فقط چرا نظر نمی دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا سر نمیزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرتونم شدیداااااااااااااااااااااااااا:::::::::::
 

من تنهایی ام را با شما پر میکنم...

و

بیشتر از دیروز،کمتر از فردا،بیشتر از خودم کمتر از خدا،بیشتر از خورشید و عمیق تر از دریا به یادتان هستم و دوستتان دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 5 / 8 / 1392برچسب:,ساعت10:39توسط مینـــــا | |